Styczeń 21 2019 06:41:33
Join
Darmowa i szybka rejestracja.


Kazdy zolnierz to nasza nadzieja.

Walcz w imie Rzeczpospolitej!
 
Nawigacja
Centrum
Forum
Music
Videos
Szukaj
Softwares
 
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 902
Najnowszy Użytkownik: JoshCeark
 
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Inspired
15/09/2012 23:07
If you use other language, you can translate this website by choosing your language under shoutbox.

 
Translator
 
Rekrutacja otwarta!


Kontakt via Steam: Broksonics
Oraz tam gdzie jestem najczesciej...
Internet Relay Chat


Rekrutacja otwarta! Ponizej przedstawiam wymagania.

Wazne aby gracz mial powyzej 16 lat.
Kultura osobista.
Sluchawki oraz mikrofon, albo chociaz mikrofon.
Gramy dla zabawy, sparingi i inne rzeczy sa ustalane razem z czlonkami.
Umiarkowana aktywnosc, tak aby mozna bylo zagrac bez oczekiwania dniami i tygodniami.
 
 
Kolejna edycja filmu
Kolejna edycja filmu reklamującego nasz klan.


 
 
Historia Call of Duty
Każdy kto to czyta, musiał grać w jakąkolwiek część Call of Duty - Modern Warfare i jeżeli którąś część pominął to nie zna dokładnie całej fabuły. Tutaj przedstawiam wam całą historię od czego się zaczęło i na czym się spauzowało.



 
 
InfinityWard




Call of Duty 4 została wyprodukowana przez zespół składający się ze stu ludzi, w ciągu dwóch lat. Po Call of Duty 2 studio Infinity Ward zdecydowało nie podejmować więcej tematyki II wojny światowej z poprzednich gier serii. Konsekwencją tego było powstanie dwóch konceptów: Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare 2. Podczas tworzenia fabuły dla Call of Duty 4 Infinity Ward podjęło decyzję unikania odwołań do współczesnych, prawdziwych wojen i utrzymania wspólnego dla serii tematu starcia dwóch równorzędnych sił. W celu zwiększenia uczucia realizmu gry studio odpowiedzialne za tworzenie uczestniczyło w ćwiczeniach bojowych w obozie szkoleniowym Marine Corps Air Ground Combat Center Twentynine Palms na pustyni kalifornijskiej. Pomogło to twórcom w symulowaniu efektów znajdowania się w pobliżu strzelającego Abramsa.

Studio także rozmawiało z amerykańskimi marines, którzy podejmowali ostatnio działania bojowe, by zaznajomić się z tłem walk, emocjami i postawą marines w trakcie boju. Wynajęto także weteranów w celu kontroli sesji motion capture i zaprojektowania sztucznej inteligencji na potrzeby gry.

Część zawartości Modern Warfare 2 wywołała wiele kontrowersji. Głośna była sprawa związana z misją na rosyjskim lotnisku, podczas której gracz może dokonać masakry znajdujących się tam cywili. W Rosji 16 listopada 2009 roku tamtejszy rząd ogłosił, że gra w wersji na komputery osobiste została ocenzurowana (wycięto feralną misję), a wersje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 wycofane ze sklepów. Następnego dnia w oświadczeniu Activision zdementowano informacje na temat cenzury w Rosji. Gra została ocenzurowana w Japonii w przypadku, gdy gracz strzela do cywili w tamtejszych jej wersjach, misja kończy się niepowodzeniem. W Wielkiej Brytanii kontrowersyjna scena wywołała kłótnię w Izbie Gmin między zwolennikiem cenzury gier Keithem Vazem a jej przeciwnikiem Tomem Watsonem, jak również debatę w BBC One na temat cenzury gier. Modern Warfare 2 spotkała się z krytyką muzułmanów, z drugiej strony zaś uczeni Bobbie Fletcher i James Binns uznali, że tego typu gry nie powinny być cenzurowane, gdyż z założenia są przeznaczone dla dorosłych i powinny być traktowane tak samo jak filmy. Również w Stanach Zjednoczonych etap spotkał się z różnym przyjęciem. Na przykład Vince Horiuchi z dziennika Salt Lake Tribune uznał go za pozbawiony dobrego smaku, z kolei Adam Biessener z Game Informera stwierdził, że etap masakry na lotnisku stanowi przełom w tworzeniu gier komputerowych.

Bret Robbins, dyrektor kreatywny w Sledgehammer Games w wywiadzie dla VentureBeat odniósł się do kontrowersyjnych scen, jakie pojawiły się w dwóch ostatnich częściach serii tworzonych przez Infinity Ward – masakry na lotnisku i fragmentu z dziewczynką. Jak mówi: Nie możesz powiedzieć, że umieszczamy takie kontrowersyjne fragmenty, by zadowolić tylko siebie. Muszą one być autentyczne, popychające historię naprzód. Ich obecność nie jest jednak nieuzasadniona – to nie jest próba wywoływania szoku dla samego szokowania.
 
 
Film
Stary film reklamujący nasz klan.


 
 
Herb
 
Partnerzy
Poszukujemy partnerow do wspolpracy.
 
Odwiedz nas!


 
Black Ops 2 | Members

WsG | Inspired

WsG | Rekrutacja

WsG | Rekrutacja

WsG | Rekrutacja

WsG | Rekrutacja

 
Black Ops 2 | Wars

Wygrane - 0

Przegrane - 0

Remis - 0
 
Bannery
 

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | okazjanazakupy.pl